کدخبر : 5077 تاریخ انتشار :
A

قیمت پراید از مرز 400 میلیون عبور کرد

قیمت پراید از مرز 400 میلیون عبور کرد

معدود پراید‌های صفرکیلومتر موجود در بازار تا 420 میلیون آگهی می‌شوند

قیمت ۳۶۰- قیمت پراید صفرکیلومتر رسما از مرز ۴۰۰ میلیون عبور کرد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ معدود پراید‌های صفرکیلومتر موجود در بازار که از سال 98 و 99 در پارکینگ‌‌های شخصی خاک می‌خورند، اواسط اردیبهشت امسال بین 370 تا 420 میلیون آگهی می‌شوند.

قیمت پراید 111 صفرکیلومتر مدل 99 به‌عنوان مثال در یکی از آگهی‌ها دقیقا 418 میلیون تومان قید شده و فروشنده با ردیف کردن هزار قسم و آیه، آن را پراید صفرکیلومتر واقعی معرفی می‌کند و برای پیدا کردن مشتری به چیز‌هایی مثل هشت ماه اعتبار بیمه و شش ماه مهلت تمدید بیمه‌نامه اشاره کرده است.

قیمت پراید 111 صفرکیلومتر در یک آگهی دیگر دقیقا 400 میلیون تومان است و فروشنده دیگری با 395 میلیون تومان دنبال مشتری برای پراید صفرکیلومتر صندوقدار مدل 98 است.

پراید 131 یا همان صندوقدار که معمولا قیمت کمتری از پراید هاچ‌بک دارد،‌ در آگهی‌ها دست‌کم 360 میلیون قیمت دارد و بعضی از فروشنده‌ها که از پیدا کردن مشتری دست‌به‌نقد خسته شدند، دنبال فروش اقساطی پراید صفرکیلومتر رفته‌ا‌‌ند.

قیمت پراید صفرکیلومتر در یکی از همین آگهی‌ها به شکل اقساطی 320 میلیون تعیین شده است. با این حال با درنظرگرفتن رقم پول پیش اولیه و اقساطی که تعیین شده، با اتمام اقساط قیمت پراید صفرکیلومتری که درباره آن صحبت می‌کنیم به حدود 390 میلیون می‌رسد.

قیمت پراید صفرکیلومتر البته به‌شکل منصفانه باید نهایتا 350 میلیون تومان باشد اما اغلب فروشنده‌ها به خیال داشتن یک خودرو کلکسیونی، عددورقم‌های بالاتری از این محدوده را به خریداران پیشنهاد می‌دهند.

قیمت پراید صفرکیلومتر حدود 30 سال پیش و همزمان با ورود اولین نسخه های این خودرو به بازار حول‌وحوش دو میلیون تومان تخمین زده می‌شد. اواخر دهه 70 قیمت پراید تا مرز هفت میلیون بالا آمد و دهه 90 قیمت پراید از مرز 40 میلیون عبور کرد.

قیمت پراید صفرکیلومتر حالا در یکسری از آگهی‌ها از مرز 400 میلیون عبور کرده و نسبت به سال‌های ابتدایی ورود این خودرو به کشورمان، شاهد افزایش 200 برابری قیمت پراید هستیم.  

ارسال نظر

  • منوچهر ‌یوسفی

    ارزانترکن همه ‌بخر

  • منوچهر ‌یوسفی

    ارزان ‌کنید که همه ‌بتونن. بخرند

پربیننده ترین