کدخبر : 4826 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید ساید‌بای‌ساید با کمتر از 40 میلیون

راهنمای خرید ساید‌بای‌ساید با کمتر از 40 میلیون

گزارشی درباره خرید ساید‌بای‌ساید با بودجه زیر 40 میلیون

قیمت ۳۶۰- خرید یخچال فریزر زیر ۴۰ تومان، ممکن است همین جمله ساده ای که به آن اشاره کردیم برای بسیاری از افراد دغدغه مهمی باشد و چه بسا مجبور به گرفتن وام یا قرض شوند. در این مطلب سعی داریم یخچال فریزر های ارزان را به شما معرفی کنیم تا بر حسب نیاز و کارایی یخچال بتوانید به خرید بروید.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ اولین برندی که قصد  معرفی آن را داریم از شرکت ایکس ویژن می باشد و مدل آن TT582-AWD/ASD و 26 فوت می باشد. این یخچال دارای آبسرد کن است و در سه رنگ نقره ای، استیل، سفید روانه بازار شده است. قیمت این یخچال فریزر ۲۵,۳۹۸,۳۶۰ تومان می باشد. در طراحی یخچال از 4 طبقه داخل یخچال و 3 طبقه در درب و تعداد 2 در کشو استفاده شده است.

اگر برای شما رنگ یخچال از اهمیت بیشتری برخوردار است پیشنهاد ما به شما انتخاب یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525BSاست که در رنگ های تیتانیومی، مشکی مات، سفید و مشکی روانه بازار شده است. این مدل یخچال فریزر دارای یک نمایشگر LED  می باشد که می توانید عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید. تعداد طبقات یخچال تعداد4 در خود یخچال و 4 تا در داخل همچنین 2 کشو در این یخچال نصب شده است. قیمت این یخچال ۳۴,۰۹۲,۰۰۰  تومان می باشد.

سومین یخچال فریزری که قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم یخچال فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190Sاست. قیمت این یخچال فریزر ۳۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان می باشد و در به صورت تک رنگ نقره ای قابل استفاده می باشد. این دستگاه دارای سیستم گردش هوای چندگانه است که همین فناوری باعث تازه تر ماندن مواد غذایی می شود.

برند

مدل

سایز

قیمت

ایکس ویژن

TT۵۸۲-AWD/ASD

۲۶ فوت

۲۵,۳۹۸,۳۶۰تومان

جی پلاس

GSS-P۷۵۲۵BS

۲۸ فوت

۳۴,۰۹۲,۰۰۰  تومان

پاکشوما

P۱۹۰S

۱۹ فوت

۳۴,۵۰۰,۰۰۰

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین