کدخبر : 6039 تاریخ انتشار :
A

دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو؛ رونمایی از خودرو میلیاردی جدید (عکس)

دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو؛ رونمایی از خودرو میلیاردی جدید (عکس)

دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو طبق وعده مسئولان ایرانخودرو باید تا قبل از اواسط سال وارد بازار شود

قیمت ۳۶۰- دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو را باید جدید‌ترین محصول ایرانخودرو در بازار بدانیم.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ عکس دنا پلاس جوانان اخیرا در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده و آنطور که مدیر پروژه این محصول اعلام کرده، به‌زودی باید منتظر رونمایی رسمی از این خودرو در بازار باشیم.

دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو با موتور EFP که 1.7 لیتر حجم دارد، به فهرست محصولات ایرانخودرو اضافه می‌شود. موتوری که اندکی بهتر از EF7 عمل می‌کند و اصطلاحا نسخه ارتقایافته موتوری است که روی دنا پلاس‌های قبلی سوار شده.

دنا جوانان

مشخصات دنا پلاس جوانان نشان می‌دهد با محصولی سروکار خواهیم داشت که 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور خروجی تولید می‌کند و این نیرو به کمک گیربکس شش‌دنده اتومات به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو علاوه بر آپشن‌های دنا پلاس، به چیزهایی مثل، صفحه‌نمایش لمسی جدید، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور و باران، استارت دکمه‌ای، سنسور باد تایرها و نهایتا سامانه کنترل پایداری الکتریکی مجهز می‌شود.

قیمت دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو به‌‌خاطر مواردی که گفتیم از دنا پلاس اتوماتیک توربو بیشتر است. قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو در کارخانه به شکل پایه حدود 463 میلیون تومان درنظر گرفته شده و بعد اضافه شدن هزینه‌های جانبی و قانونی این رقم به کمی بیش از 545 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

قیمت دنا پلاس جوانان اتوماتیک اما به‌شکل پایه نزدیک 503 میلیون تومان است و این عدد با درنظرگرفتن هزینه‌های جانبی و و قانونی به بیش از 591 میلیون تومان تبدیل می‌شود.

قیمت دنا پلاس جوانان اتوماتیک در کارخانه به‌این ترتیب حدود 10 درصد نسبت به نسخه قبلی رشد پیدا می‌کند اما در بازار آزاد طبیعاتا باید منتظر اعدادوارقام دیگری باشیم.

ارسال نظر

  • unknown

    Dfvvvbc

  • unknown

    بین n fbxbdgd غنج mgbhcg

  • unknown

    الاغ پلاس ویران خودرو

پربیننده ترین