کدخبر : 4988 تاریخ انتشار :
A

تقلید BMW از پراید وانت!

تقلید BMW از پراید وانت!

وایرال شدن تصاویر قدیمی BMW M4 پیکاپ در فضای مجازی، با انواع و اقسام واکنش‌های کاربران ایرانی همراه شده است. تقریبا اغلب شوخی‌ها به ماجرای پراید وانت مربوط می‌شود

قیمت ۳۶۰- BMW M۴ پیکاپ اولین‌بار سال ۲۰۲۲ در نمایشگاه SEMA لاس وگاس ایالت نوادا آمریکا رونمایی شد و حالا تصاویری قدیمی از آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ BMW M4 پیکاپ که تقریبا 70 هزار دلاری ارزش دارد، حالا به خاطر همین فرم و قیافه توسط خیلی از کاربران ایرانی با سایپا 151 که به اسم پراید وانت شهرت پیدا کرد، مقایسه می‌شود.

بی ام و M4 کامپتیشن

 

یک نفر نوشته: «اول فکر کردم پراید وانت خودمونه». کاربر دیگری نوشته: «اوه! پس قاتل هایلوس و سایپا 151 ایشون هستن؟». کاربر دیگری هم به شوخی، طراحی BMW M4 را تقلید آلمانی‌ها از پراید وانت دانسته است.

BMW M4 پیکاپ که توسط شرکت DinMann به عنوان نسخه پیکاپ  BMW M4 طراحی شده، از پوشش بدنه ضد خش با طرح آینه‌ای سود می‎برد و با اینکه معمولا شرکت‌ها با استفاده از خودروهای تصادفی یا اوراقی چنین پروژه‌هایی را انجام می‌دهند، شرکت DinMann با استفاده از نسخه صفرکیلومتر بی‌ام و M4 این پروژه را جلو برد.

بی ام و M4 کامپتیشن

 

بی ام و M4 پیکاپ از همان موتور سه لیتری توئین‌توربو شش سیلندر نسخه کوپه استفاده می‌کند. قدرت این موتور برابر با ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور آن ۶۵۰ نیوتن‌متر تخمین زده می‌شود. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را بر عهده دارد. بااینکه چیزی به اسم عرضه بی ام و M4 پیکاپ به بازار وجود نداشته، ارزش تقریبی چنین محصولی به پول خودمان کمی بیش از چهار میلیارد تخمین زده می‌شود.

ارسال نظر

  • هیتلر مناطق جنگ زده

    حالا بگید پراید بده

  • محمدرضا

    به گرد پراید وانت هم نمیرسه....

  • ممد

    آخه از چی کپی‌کنن از کشتار گاه

پربیننده ترین