کدخبر : 4937 تاریخ انتشار :
A

مورد عجیب شاسی‌بلند مدیران‌خودرو در چین؛ 50 درصد زیر قیمت ایران!

مورد عجیب شاسی‌بلند مدیران‌خودرو در چین؛ 50 درصد زیر قیمت ایران!

ارزش تیگو 7 مدل 2024 در چین حداکثر به مرز 800 میلیون می‌رسد؛ تقریبا نصف قیمت فعلی تیگو 7 پرو در نمایندگی مدیران‌خودرو

قیمت ۳۶۰- فونیکس تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ در سه نسخه با محدوده قیمت ۷۴ هزار و ۹۰۰ تا ۹۶ هزار و ۹۰۰ یوان در چین معرفی شد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت فونیکس تیگو 7 مدل 2024 به این ترتیب در دسته خودروهای 10 تا 14 هزار دلار قرار می‌گیرد و شاسی‌بلند جدید چری در چین به پول خودمان چیزی بین 618 تا 804 میلیون تومان ارزش دارد.

فونیکس تیگو 7 پرو که تنها محصول این خانواده در خط مونتاژ مدیران‌خودرو به‌حساب می‌آید، در نمایندگی‎‌های این شرکت با قیمت یک میلیارد و 456 میلیون عرضه می‌شود. یعنی تقریبا دوبرابر قیمت فونیکس تیگو 7 سری 2024 در چین.

قیمت فونیکس تیگو 7 پرو در بازار آزاد البته حدود 15 درصد بیشتر است و ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها تا مرز یک میلیارد و 700 میلیون بالا رفته است.

تیگو هفتتیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ در چین نهایتا معادل ۸۰۴ میلیون فروخته می‌شود

فونیکس تیگو 7 پرو مدل 2024 با تغییرات کوچکی در جلوپنجره معروف رونمایی شده است. یک دوربین خارجی و سه تا رادار برای دستیابی به قابلیت‌های کمک‌راننده پیشرفته مثل سیستم ترمز اضطراری یا سیستم ترمز ضد قفل در فهرست آپشن‌های این شسی‌بلند چینی دیده می‌شود.

فونیکس تیگو 7 پرو با نمایشگری 24 اینچی اصلی و نمایشگر 12 اینچی پشت‌آمپر روانه بازار می‌شود و از آپشن‌های دیگر آن می‌توانیم به ورود و استارت بدون کلید، صندلی چرمی، تهویه برقی و ...اشاره کنیم.

تیگو 7 پرو با این حال مثل اغلب خودروهای چینی که در این سال‌ها وارد بازار کشورمان شده‌اند، به موتور 1.5 لیتری مجهز شده است. موتوری که می‌تواند 157 اسب‌بخار و 230 نیو‌تن‌متر گشتاور خروجی تولید کند.

مدیران‌خودرو در روزهای گذشته حواشی زیادی مثل ورود سیل به سوله تولیدی بم و ماجرای واژگونی ام‌وی‌ام X۵۵ پرو در اتوبان کاشان - قم را پشت‌سر گذاشته و جدید‌ترین خبرها از تشکیل یک تیم کارشناسی برای بررسی ابعاد حجم ارز تعلق‌گرفته به این شرکت در سال گذشته حکایت دارد. 

ارسال نظر

  • امین

    آخه با صد میلیون میشه ماشین چینی تو ایران سوار بشی صد میلیون که دولت پول گمرکی می‌گیرد

  • unknown

    سلام چرا باید برای ملت خودمان ظلم‌ کنیم چرا دوبرابر قیمت چرا نمی توانید جلوی گرانفروشی اینها را بگیرد

  • رسول tft

    فقط امیدوارم این دو کارخانه را روزی درش رو گل بگیرن که مردم رو بیچاره کردن آخه چقدر فرق قیمت تازه کیفیت آنها کجا کیفیت داخلی ما کجا تفاوت از زمین تا اسمان

  • رسول tft

    ای کاش یک سیل می آمد کارخانه سایپا و ایران خودرو هم می‌برد وخیال مردم راحت میشد از این فرغون هایی که تحویل مردم میدن و با جون مردم بازی میکنن یمند صفر پشت ترمینال غرب چرخ جلو سمت راننده در رفت و ماشین رفت وسط بلوار

  • unknown

    فوتبال

  • ناشناس

    سلام کافیست سری به سایت چینی علی بابا بزنید قیمت از اینکه فرمودید کمتره سایر محصولات هم همینطور

پربیننده ترین