کدخبر : 5522 تاریخ انتشار :
A

رکوردشکنی‌های پی در پی پپه! صعود قیمت PEPE ادامه خواهد داشت؟

رکوردشکنی‌های پی در پی پپه! صعود قیمت PEPE  ادامه خواهد داشت؟

میم کوین پپه قورباغه (PEPE) که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده، به اوج تاریخی جدیدی رسیده است. همزمان با این افزایش قیمت، یک نهنگ که جزو خریداران اولیه هم نبوده، سود قابل توجهی کسب کرده است

پپه روز گذشته به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۰۹۷ دست یافت. این رکوردشکنی امروز نیز ادامه داشت و پپه در ۲۴ ساعت اخیر با ۷.۷۱ درصد افزایش، رکورد جدید ۰.۰۰۰۰۱۱۱ دلاری را به ثبت رسانده است.

قیمت این میم کوین در هفت روز گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته و این افزایش چشمگیر، خوش‌بینی زیادی ایجاد کرده است.

pepe-coin-whale-nabs-8x-profit-price-sustains-momentum-new-ath-1-min

نکته قابل توجه این است که علی‌رغم فروش‌های سنگین صورت گرفته، تقاضا برای خرید پپه همچنان بالاست و این موضوع باعث تداوم روند صعودی قیمت شده است.

داده‌های پلتفرم تحلیلی SpotOnChain نشان می‌دهند که یک نهنگ با شناسه ۰xe۷d۰ طی سه ماه گذشته با خرید ۱.۴ تریلیون توکن پپه به ارزش ۱.۵۶ میلیون USDT، سود خالص حدودا ۱۳.۹ میلیون دلار به دست آورده است.

این نهنگ، پس از رسیدن قیمت به بالاترین حد خود، مقداری از توکن‌های خود را فروخته و اصل سرمایه‌گذاری‌اش را به همراه سود کلان به دست آمده، حفظ کرده است.

در حال حاضر، این آدرس همچنان ۱.۲۶ تریلیون توکن پپه به ارزش ۱۳.۹ میلیون دلار در اختیار دارد.

علاوه بر این، طبق داده‌های پلتفرم Coinglass، سود باز این توکن ۱۱.۹۸ درصد افزایش یافته و به ۱۲۱.۱۱ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات مشتقات پپه نیز با جهشی ۲۴.۰۶ درصدی به رقم ۲.۵۲ میلیارد دلار رسیده است.

این افزایش فعالیت در بازار مشتقات نشان‌دهنده علاقه و اعتماد سرمایه‌گذاران به آینده پپه است و به نظر می‌رسد که این روند صعودی در آینده نزدیک نیز ادامه داشته باشد.

منبع رمزارز نیوز
ارسال نظر

پربیننده ترین