کدخبر : 4699 تاریخ انتشار :
A

قیمت گوشی سامسونگ امروز 9 اردیبهشت 1403

قیمت گوشی سامسونگ امروز 9 اردیبهشت 1403

گران‌ترین نسخه پرچمدار امسال سامسونگ در بازار موبایل 95 میلیون فروخته می‌شود اما کف قیمت گوشی‌‌های جدید به حدود پنج میلیون می‌رسد

قیمت ۳۶۰- گلکسی S۲۴ اولترا بهترین و خفن‌ترین گوشی امسال سامسونگ به حساب می‌آید و با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی تا مرز ۹۵ میلیون قیمت خورده است.

به گزارش قیمت 360؛ قیمت گلکسی S۲۴ اولترا در ارزان‌ترین حالت، یعنی زمانی که روی نسخه ۲۵۶ گیگابایت دست می‌گذاریم به حول‌وحوش ۷۰ میلیون می‌رسد.

گلگسی S۲۳ FE هم که یک نسخه اقتصادی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است، در دسته مدل‌های ۲۵ میلیون قرار می‌گیرد. گلکسی A۰۵s را آن سوی ماجرا یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ حساب می‌کنیم.

قیمت گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴ گیگابایت، اولین روزهای اردیبهشت امسال تقریبا پنج میلیون است. گلکسی A۱۵ که عبور از A۱۴ به پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ تبدیل شده، یک میلیون بیشتر از A۰۵s ارزش دارد. 

گلکسی A۵۵ و A۳۵ هم که جزو نوبرانه‌های سامسونگ دسته‌بندی می‌شوند با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ترتیب بیش از ۲۵ و ۱۶ میلیون به فروش می‌رسند. احتمالا به همین خاطر هنوز مدل‌های نسل قبلی آنها در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ باقی مانده‌اند. قیمت روز گوشی‌های سامسونگ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 قیمت روز گوشی سامسونگ

گوشی مدل
گلکسی A۰۵s (نسخه ۶۴ گیگابایت) پنج میلیون تومان
گلکسی A۱۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون تومان
گلکسی A۲۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
گلکسی A۳۴ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
گلکسی A۳۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A۵۴ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۷ میلیون تومان
گلکسی A۵۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۳ FE (نسخه ۲۵۶ گیگابایت)  ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۷۰ میلیون تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه یک ترابایت) ۹۵ میلیون تومان
ارسال نظر

پربیننده ترین