کدخبر : 4804 تاریخ انتشار :
A

سه تلویزیون پرفروش با بودجه زیر 10 میلیون

سه تلویزیون پرفروش با بودجه زیر 10 میلیون

راهنمای خرید تلویزیون‌های اقتصادی و پرفروش در اولین روز‌های سال جدید

قیمت ۳۶۰- تلویزیون های زیر ده میلیون تومان هم می توان در بازار پیدا کرد، شاید این سوال بسیاری از خانواده‌هایی باشد که به هر دلیلی قصد خرید تلویزیون اقتصادی دارند باشد ما در این مقاله به سوال شما پاسخ داده ایم.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ تلویزیون های زیر 10 میلیون تومان که در بازار فعلی موجود است را در این مطلب معرفی می کنیم.

تلویزیون اول از برند نکسار مدل NTV-D32E414N  سایز32اینچ است. این تلویزون دارای دو درگاه HDMI می باشد که می توانید از طریق آن به دی وی دی پلیر و سایر دستگاه ها وصل شوید، همچنین این دستگاه یک پورت USB  دارد که می توانید به راحتی به فایل های خود دسترسی پیدا کنید. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه به صورت HD  می باشد. گرید مصرف انرژی آن A  می باشد به این معنی که مصرف انرژی کم و بازدهی بالا دارد. قیمت این برند و مدلی که ذکر شد حدودا نکسار می باشد.

تلویزیون بست مدل BN100 است که سایز آن 43 اینچ می باشد. رزولوشن این دستگاه را رده های HD می توان قرار دارد. این دستگاه دارای سه پورت HDMI  و همچنین دو پورت USB  می باشد. گرید دستگاه A+  می باشد که به این معنی است که مصرق برق آن بسیار پایین است.این تلویزیون دارای قفل کودک است و با استفاده از قابلیت ضبط برنامه ها هر زمان که بخواهید می توانید به برنامه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. اگردچار محدودیت جا هستید این دستگاه را می توانید روی دیوار نصب کنید. قیمت این دستگاه در بازارهای موجود حدودا هشت میلیون می باشد.

تلویزیون بعدی که مورد بررسی قرار می دهیم از برند جی پلاس است که مدل آن GTV-32RD416N و سایز آن 32 اینچ می باشد. قیمت این دستگاه حدود هفت میلیون تومان می باشد. این دستگاه همچنین دارای پورت USB و HDMI  می باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین