کدخبر : 4928 تاریخ انتشار :
A

قیمت درهم امارات امروز؛ عقب‌نشینی از سنگر حساس

قیمت درهم امارات امروز؛ عقب‌نشینی از سنگر حساس

قیمت درهم امارات در بازار آزاد ارز مرز 17 هزار تومان پایین آمد

قیمت ۳۶۰- قیمت درهم امارات امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت همزمان با ساعات ابتدایی معاملات بازار به طور متوسط ۱۶ هزار و ۹۳۵ تومان تثبیت شد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ درهم امارات عصر چهارشنبه کارش را با ایستادن در همین جایگاه به پایان رساند و همزمان با روند نزولی روزهای گذشته دلار، از مرز حساس ۱۷ هزار تومان عقب رفت. محدوده‌ای که طبق تحلیل‌های تکنیکال، سنگر حیاتی و مهمی برای درهم امارات محسوب می‌شد.

درهم امارات در بازار آزاد رابطه مستقیمی با دلار دارد و دقیقا مثل اسکناس آمریکایی نسبت به هفته قبل شاهد کاهش ۲.۵ درصدی قیمت درهم امارات در بازار آزاد هستیم.

درهم امارات از ابتدای امسال و همزمان با جو روانی حاکم به بازار، در مقطعی از هفته پایانی فروردین از مرز ۱۸ هزار و ۵۰۰ عبور کرد. با این حال با آرام گرفتن بازار و عقب نشینی های پی‌دی‌پی دلار، درهم امارات وادار به حرکت در مسیر نزولی شده و حالا نسبت به قله خلق شده در  سال جدید، حدود هزار و ۵۰۰ تومان کمتر ارزش دارد. 

قیمت درهم امارات البته نسبت به شش ماه قبل، رشد ۱۷ درصدی را تجربه می‌کند و اگر به یک سال قبل برگردیم، این عدد به ۱۳ درصد می‌رسد. 

قیمت درهم امارات برای تجار و مسافرانی که راهی این کشور می‌شوند اهمیت دارد و در مرکز مبادله ارز و طلا ایران که با نرخ دولتی عرضه می‌شود، حدود ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات در مرکز مبادله ارز و طلا ایران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت معادل ۱۲ هزار و ۶۶ تومان تعیین شد؛ چهار هزار و ۸۷۰ تومان زیر بازار آزاد.

قیمت درهم امارات
قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۱۶ هزار و ۹۳۵ تومان
بازدهی هفتگی درهم امارات  منفی ۲.۵ درصد
بازدهی شش ماهه درهم امارات مثبت ۱۷ درصد
بازدهی سالانه درهم امارات مثبت ۱۳ درصد
قیمت درهم مرکز مبادله ارز و طلا ۱۲ هزار و ۶۶ تومان

 

ارسال نظر

پربیننده ترین